Доста се борих с кутията за този усилвател, но нещо не ми харесваше как се получава. В крайна сметка купих на старо една кутия от касетен дек, изрязах от парче ламиниран паркет преден панел и се получи това:
Остава да се напръска с черен спрей капака и предния панел и евентуално да се преработи начина на захващане на потренциометъра.
Един недостатък, който открих прекалено късно - на платките не съм предвидил дупки за прикрепване и се държат единствено на чипа, което не е много стабилно.
Усилвателят звучи много добре и за домашна употреба е идеален.
Update: 31.05.2011
Днес най-накрая напръсках с черен спрей предния панел и горния капак и се получи ето това:
Не е върха на сладоледа, но според мен придоби сравнително приличен вид :) .
Update: 05.01.2012
Направих последни промени в усилвателя, преди да замине за новия си собственик.
Понеже отзад имаше четири чинча, ми предложиха да направя два входа, които да могат да се превключват.
Схемата е елементарна - задържащия ключ S3 включва или изключва релето K1, което превключва двата входа. Транзисторите управляват индикаторните светодиоди.
Освен това махнах висящия от трансформатора изправител, който захранва защитата и светодиода на захранването и сложих малка платчица, свалена от някакъв адаптор. Закрепих я с винтове за корпуса.
Остава да се напръска с черен спрей капака и предния панел и евентуално да се преработи начина на захващане на потренциометъра.
Един недостатък, който открих прекалено късно - на платките не съм предвидил дупки за прикрепване и се държат единствено на чипа, което не е много стабилно.
Усилвателят звучи много добре и за домашна употреба е идеален.
Update: 31.05.2011
Днес най-накрая напръсках с черен спрей предния панел и горния капак и се получи ето това:
Не е върха на сладоледа, но според мен придоби сравнително приличен вид :) .
Update: 05.01.2012
Направих последни промени в усилвателя, преди да замине за новия си собственик.
Схемата е елементарна - задържащия ключ S3 включва или изключва релето K1, което превключва двата входа. Транзисторите управляват индикаторните светодиоди.
Освен това махнах висящия от трансформатора изправител, който захранва защитата и светодиода на захранването и сложих малка платчица, свалена от някакъв адаптор. Закрепих я с винтове за корпуса.
No comments:
Post a Comment